1. Grupa docelowa
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, często podświetlane bilbordy bądź znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje także bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy oraz znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to wielkie plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które przeważnie reklamują artykuł czy usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.
2. Korzystna lokalizacja
Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje nadzwyczaj istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu winien składać się na rodzaju reklamowanego artykułu czy usługi, grupie docelowej i budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę wiele czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się oryginalnymi ideami na reklamy zewnętrzne
Twórcze wpływy na reklamy zewnętrzne są istotne, by dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była nadzorowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który spotykał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, albowiem była tak różna z tegoż, co robili wszyscy inni.
Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie a jak zapewnić im wartość, której dotąd nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w naturalny sposób, żeby ludzie zauważyli to, kiedy idą ulicą albo przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.